 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2007 3:49 pm Naslov sporočila: regulacija predvžiga za apn |
|
|
Zdravo
Padla je odločitev za en bolj hud tuning mopedovega motorja 50 ccm.
In sem razmišljal o vžigu. Ali je možno in kako:
-namesto platin uporabiti hall senzor in nekako preko tranzistorja "vžigati" tuljavo
-z kakim vezjem regulirati spreminjanje predvžiga pri različnih vrtljajih (z potom bi spreminjal naklon spremembe)
Hvala,
lp
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2007 4:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odvij dol magnet z gredi in ga olajšaj do onemoglosti (samo toliko, da še drži vetrnico za hlajenje, če cilinder ni "izvoznik"- če je izvoznik, potem vetrnice sploh ne potrebuješ). Odstraniš navitja za razsvetljavo in namesto notranje bobine, dodaj zunanjo, ki je čez platine zvezana na baterijo, ki jo prej napolniš. Uporabi dobro olje za mešanico in letelo bo kot sneta sekira (vztrajnost bo manjša-obrati višji) vendar ne dolgo, kajti vsaka stvar ima svoj namen in svoje meje.
Moje mnenje je, da s spreminjanjem kota vžiga ne boš dosegel bistvenih izboljšav v delovanju motorja.
_________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2007 8:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
V bistvu napotkov za samo friziranje ne rabim, ker imam cel projekt v glavi. Šlo bo za kompletno predelavo kotov odpiranja kanalov, zvišanja kompresije, izdelave resonance točno za ta motor, večji vplinjač z grlom fi 24mm, resonančna sesalna cev, vodno hlajena glava,manjši predkompresijski prostor,.....
Vztrajnik bo seveda lažji, a samo zaradi tega motor ne leti niti 1 km hitreje- samo pospešuje bolje
Zanima me izdelava vžigalnega sistema, ker enak kot pri 1000 rpm in pri 13 ali 14.000 rpm definitivno ne pride v poštev.
lp
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2007 9:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rešeno- kolega mi bo odstopil ta sistem od 125 ccm gokarta
post bom čez kako uro zbrisal.
Hvala,
lp
Robi
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2007 10:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Rešeno- kolega mi bo odstopil ta sistem od 125 ccm gokarta
post bom čez kako uro zbrisal.
Hvala,
lp
Robi |
Ni treba brisati
Tudi sam sem delal ogromno podobnih projektov
Bat 42 ELKO,kanali uhuhu(preberi v stilu Alisica),karburatorji in resonance vseh vrst,...
Vedno pa so [cenzurirano] zadnje vilice in veriga
Sedaj pocasi obnavljam svoje znanje na sinovemu Toriju Cross.Gor je ze 42ELKO,za vplinjac manjka koleno(ni casa),vzig tudi gre gor elektronski(se od moje APN)
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2007 11:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam pofrezan cilinder od bt50, da gre pod prisilno hlajen pokrov, zbrušen je na 42mm. Vplinjač bom sprobal od honde cbr podtlačni (max premer difuzorja je okrog 28mm, a morda bo šlo,. ker se postopno veča z obrati).
Pa malo me mika sprobat naredit dodatne pretočne kanale , ki grejo skozi bat malo pod obročkom.
Bomo videli, kaj bo iz tega! Želja je okrog 15+ ks
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2007 11:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Želja je okrog 15+ ks  |
Nitro ?
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DMan Član

Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.52 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: Sre Avg 08, 2007 11:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moja APN6-ka je v svojih najboljših časih zlahka odpravila BT50, CTX80, elektronik 90.
Predelave: - cilinder od motornega čolna tomos-v slengu smo ga imenovali LAMO
- cilinder prilagojen na bat premera 43mm
- bat 43mm z "poravnano glavo"
- kanali pobrušeni na mx z nekimi diagrami k mo jih montirali na magnet in so potem črte nam pokazale do kam lahko pobrusimo kanale
- hard crom nanešen na cilinder
-5 brzina obvezno
- bing 18 vplinjač
- izpuh
Nobena od vseh predelav pa ni dočakala dolge delovne dobe. Ampak smo radi frizirali in je bilo vredno.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2007 7:06 am Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
ro-bi je napisal/a: |
Želja je okrog 15+ ks  |
Nitro ? |
Zadevo dokaj dobro poznam a z nitrom je preveč možnih problemov.
Imel sem yugo z 109km + 45 km nitra in to leta nazaj, ko se folku v sloveniji še sanjalo ni, kaj je to. Saj ko stisneš, je super, ampak ko ti npr. pušča kaka cev (sem bil cel teden rahlo zadet, preden sem ugotovil, kje pušča
),potem če bombo preveč napolniš z tekočo fazo, ti lahko gre v zrak, v primeru nesreče sploh ne upam pomisliti,....
Na sliki je home made šoba za mešanje nitro/bencin za dvojni vplinjač od yuga:
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
211.17 KB |
Pogledana: |
10 krat |

|
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2007 8:04 am Naslov sporočila: |
|
|
DMan je napisal/a: |
- hard crom nanešen na cilinder
|
In kako se obnese crom na sivi litini?? Nisem vedel, da je sploh možno kromirat....
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DMan Član

Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.52 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2007 8:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja se je obneslo kake 3 mesece, potem se začelo luščiti, pa sem predvideval da je to zaradi temperature, nisem nikoli mislil, da je to kot posledica tega da naj se krom nebi prijelo sive litine.
Pač je kolega delal čez počitnice prek študenskega pri nekom ki se ukvarja s hard kromiranjem in je trem kolegom pokromiral. Je pa vsem 3 držalo nekaj časa. Meni je pa najprej se začelo luščiti v izpušnem kanalu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DMan Član

Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.52 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2007 8:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Evo sem šel gledati na spletno stran podjetja kjer je delal kolega in piše:
Materiali, ki se lahko kromajo:
-vsa jekla
-inox
-jeklene litine
-sive litine
-baker
-medenina
-bron
Torej tudi siva litina!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2007 8:44 am Naslov sporočila: |
|
|
http://www.hartchrom.si/kontakt.htm
Tako bi bilo lažje. Sam imam določene pomisleke ob tem hart-kromanju. Sem pred leti ravno pri njih tako obdelal motorno gred za Nissana. Čez dve leti je na mestu kromanja enostavno počila na dva dela.
Kako je s cilindri pa resnično ne vem.
_________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DMan Član

Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03 Prispevkov: 123 Aktiv.: 0.52 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2007 9:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja mi smo prišli do ideje ker so v tej firmi baje kromali cilindre od tovornjakov. Tako je rekel kolega, ki je tam delal in potem smo po principu "če je dobro za tovornjake bo tudi za APN6" pokromali še sami.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
snow Član


Pridružen-a: Tor 27 Dec 2005 14:02 Prispevkov: 341 Aktiv.: 1.44 Kraj: Ljubljana || Velenje
|
Objavljeno: Čet Avg 09, 2007 9:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem dosti časa posvetil študiju elektronskega predvžiga in med drugim sem našel tole stran: http://home.online.no/~jon-mj/cdi_ignition.htm, ki zna prav priti komu, ki bo delal kaj takega.
O tem sem sanjal že par let nazaj, ampak še vedno nisem naredil.
Drugače pa mamo doma APN6 s 40L batom, pa enim fergazerjem od nahrbtne škropilnice pobrušene kanale, pobrušeno glavo, 5-ta prestava, in mf izpuh. Pa ker smo bolj v hribih doma mamo spredaj zobnik 11 (original je 13) za pospeške. Gre pa zadeva tam do ene 12000 rpm in kočna hitrost 75 km/h. In [slovenščina je zame španska vas] brez resnih okvar v takem stanju že ene 5 let.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|