www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

regulacija predvžiga za apn
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika za začetnike
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 08, 2007 3:49 pm    Naslov sporočila:  regulacija predvžiga za apn Odgovori s citatom

Zdravo
Padla je odločitev za en bolj hud tuning mopedovega motorja 50 ccm.
In sem razmišljal o vžigu. Ali je možno in kako:
-namesto platin uporabiti hall senzor in nekako preko tranzistorja "vžigati" tuljavo
-z kakim vezjem regulirati spreminjanje predvžiga pri različnih vrtljajih (z potom bi spreminjal naklon spremembe)

Hvala,
lp

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 08, 2007 4:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odvij dol magnet z gredi in ga olajšaj do onemoglosti (samo toliko, da še drži vetrnico za hlajenje, če cilinder ni "izvoznik"- če je izvoznik, potem vetrnice sploh ne potrebuješ). Odstraniš navitja za razsvetljavo in namesto notranje bobine, dodaj zunanjo, ki je čez platine zvezana na baterijo, ki jo prej napolniš. Uporabi dobro olje za mešanico in letelo bo kot sneta sekira (vztrajnost bo manjša-obrati višji) vendar ne dolgo, kajti vsaka stvar ima svoj namen in svoje meje.
Moje mnenje je, da s spreminjanjem kota vžiga ne boš dosegel bistvenih izboljšav v delovanju motorja.

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 08, 2007 8:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V bistvu napotkov za samo friziranje ne rabim, ker imam cel projekt v glavi. Šlo bo za kompletno predelavo kotov odpiranja kanalov, zvišanja kompresije, izdelave resonance točno za ta motor, večji vplinjač z grlom fi 24mm, resonančna sesalna cev, vodno hlajena glava,manjši predkompresijski prostor,.....
Vztrajnik bo seveda lažji, a samo zaradi tega motor ne leti niti 1 km hitreje- samo pospešuje bolje Wink

Zanima me izdelava vžigalnega sistema, ker enak kot pri 1000 rpm in pri 13 ali 14.000 rpm definitivno ne pride v poštev.
lp

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 08, 2007 9:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rešeno- kolega mi bo odstopil ta sistem od 125 ccm gokarta Smile
post bom čez kako uro zbrisal.
Hvala,
lp
Robi

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 08, 2007 10:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
Rešeno- kolega mi bo odstopil ta sistem od 125 ccm gokarta Smile
post bom čez kako uro zbrisal.
Hvala,
lp
Robi


Ni treba brisati Wink

Tudi sam sem delal ogromno podobnih projektov Rolling Eyes
Bat 42 ELKO,kanali uhuhu(preberi v stilu Alisica),karburatorji in resonance vseh vrst,...
Vedno pa so [cenzurirano] zadnje vilice in veriga Shocked

Sedaj pocasi obnavljam svoje znanje na sinovemu Toriju Cross.Gor je ze 42ELKO,za vplinjac manjka koleno(ni casa),vzig tudi gre gor elektronski(se od moje APN) Very Happy

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 08, 2007 11:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam pofrezan cilinder od bt50, da gre pod prisilno hlajen pokrov, zbrušen je na 42mm. Vplinjač bom sprobal od honde cbr podtlačni (max premer difuzorja je okrog 28mm, a morda bo šlo,. ker se postopno veča z obrati).
Pa malo me mika sprobat naredit dodatne pretočne kanale , ki grejo skozi bat malo pod obročkom.
Bomo videli, kaj bo iz tega! Želja je okrog 15+ ks Confused

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 08, 2007 11:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
Želja je okrog 15+ ks Confused
Nitro Rolling Eyes ?
_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
DMan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03
Prispevkov: 123
Aktiv.: 0.52
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 08, 2007 11:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moja APN6-ka je v svojih najboljših časih zlahka odpravila BT50, CTX80, elektronik 90.

Predelave: - cilinder od motornega čolna tomos-v slengu smo ga imenovali LAMO
- cilinder prilagojen na bat premera 43mm
- bat 43mm z "poravnano glavo"
- kanali pobrušeni na mx z nekimi diagrami k mo jih montirali na magnet in so potem črte nam pokazale do kam lahko pobrusimo kanale
- hard crom nanešen na cilinder
-5 brzina obvezno
- bing 18 vplinjač
- izpuh

Nobena od vseh predelav pa ni dočakala dolge delovne dobe. Ampak smo radi frizirali in je bilo vredno.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 09, 2007 7:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:
ro-bi je napisal/a:
Želja je okrog 15+ ks Confused
Nitro Rolling Eyes ?


Zadevo dokaj dobro poznam a z nitrom je preveč možnih problemov.
Imel sem yugo z 109km + 45 km nitra in to leta nazaj, ko se folku v sloveniji še sanjalo ni, kaj je to. Saj ko stisneš, je super, ampak ko ti npr. pušča kaka cev (sem bil cel teden rahlo zadet, preden sem ugotovil, kje pušča
Laughing ),potem če bombo preveč napolniš z tekočo fazo, ti lahko gre v zrak, v primeru nesreče sploh ne upam pomisliti,....
Na sliki je home made šoba za mešanje nitro/bencin za dvojni vplinjač od yuga:



nos copy.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  211.17 KB
 Pogledana:  10 krat

nos copy.jpg



_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 09, 2007 8:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DMan je napisal/a:

- hard crom nanešen na cilinder


In kako se obnese crom na sivi litini?? Nisem vedel, da je sploh možno kromirat....

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DMan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03
Prispevkov: 123
Aktiv.: 0.52
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 09, 2007 8:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja se je obneslo kake 3 mesece, potem se začelo luščiti, pa sem predvideval da je to zaradi temperature, nisem nikoli mislil, da je to kot posledica tega da naj se krom nebi prijelo sive litine.

Pač je kolega delal čez počitnice prek študenskega pri nekom ki se ukvarja s hard kromiranjem in je trem kolegom pokromiral. Je pa vsem 3 držalo nekaj časa. Meni je pa najprej se začelo luščiti v izpušnem kanalu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DMan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03
Prispevkov: 123
Aktiv.: 0.52
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 09, 2007 8:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Evo sem šel gledati na spletno stran podjetja kjer je delal kolega in piše:

Materiali, ki se lahko kromajo:
-vsa jekla
-inox
-jeklene litine
-sive litine
-baker
-medenina
-bron

Torej tudi siva litina!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 09, 2007 8:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.hartchrom.si/kontakt.htm
Tako bi bilo lažje. Sam imam določene pomisleke ob tem hart-kromanju. Sem pred leti ravno pri njih tako obdelal motorno gred za Nissana. Čez dve leti je na mestu kromanja enostavno počila na dva dela.
Kako je s cilindri pa resnično ne vem.

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DMan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Avg 2004 15:03
Prispevkov: 123
Aktiv.: 0.52
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 09, 2007 9:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja mi smo prišli do ideje ker so v tej firmi baje kromali cilindre od tovornjakov. Tako je rekel kolega, ki je tam delal in potem smo po principu "če je dobro za tovornjake bo tudi za APN6" pokromali še sami.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
snow
Član
Član



Pridružen-a: Tor 27 Dec 2005 14:02
Prispevkov: 341
Aktiv.: 1.44
Kraj: Ljubljana || Velenje

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 09, 2007 9:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sam sem dosti časa posvetil študiju elektronskega predvžiga in med drugim sem našel tole stran: http://home.online.no/~jon-mj/cdi_ignition.htm, ki zna prav priti komu, ki bo delal kaj takega.

O tem sem sanjal že par let nazaj, ampak še vedno nisem naredil.

Drugače pa mamo doma APN6 s 40L batom, pa enim fergazerjem od nahrbtne škropilnice Smile pobrušene kanale, pobrušeno glavo, 5-ta prestava, in mf izpuh. Pa ker smo bolj v hribih doma mamo spredaj zobnik 11 (original je 13) za pospeške. Gre pa zadeva tam do ene 12000 rpm in kočna hitrost 75 km/h. In [slovenščina je zame španska vas] brez resnih okvar v takem stanju že ene 5 let.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika za začetnike Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group