www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Pomoč pri vžigu traktorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 10, 2007 7:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok: Bolho (Calimerota) smo vžgali brez akomulatorja, traktor IMT335 vžge z akomulatorjem
"starter" ima dve stopnje moči
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.40

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 10, 2007 7:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarkoM je napisal/a:
Če imaš srečo in si doma na hribu pač samo paziš kje parkiraš. Very Happy


Ne tega počet... zobniki vam bodo hvaležni

_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 10, 2007 8:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

gumby je napisal/a:
MarkoM je napisal/a:
Če imaš srečo in si doma na hribu pač samo paziš kje parkiraš. Very Happy


Ne tega počet... zobniki vam bodo hvaležni


Včasih je to edina rešitev. Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 10, 2007 8:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zobniki ob tem ne trpijo nič bolj kot pri malce močnejšem speljevanju v I. prestavi. Wink

Seveda pa to ne velja za avtomatske menjalnike ali vžiganje v napačno smer - rinjenje naprej in prestava v rikverc ... takrat pa lahko poči zobat jermen in posledično pride do srečanja batov in ventilov ... d'oh!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
soplmed1
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 25 Okt 2007 21:55
Prispevkov: 7
Aktiv.: 0.03
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2007 10:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, ta tema se je začela čisto po štromarsko, končalka pa po kmečko.
Pa še moja varianta, ki je nekje v sredini Smile :
V cev pred filtrom za vtok zraka v mašino usmerimo vroč zrak iz fena za sušenje las, poleg še ogrevamo s svečko za predgretje (preveri če ta še dela), gas na cca 2/3 in po cca 10 sekundah štartaj.

Moje iskušnje. Traktor z lahkoto starta - po treh obratih glavne gredi motor že steče. Traktorja običajno pod 0 °C skorajda ni bilo mogoče spraviti v življenje, z uporabo fena in svečke pa je zagon na ravni zagona v poletnem času brez uporabe fena in svečke.
Še ta zanimivost: pri štartanju pod -5 °C se je celo dogajalo, da je sprva motor gladko speljal, vendar so obrati po takojšnem izklopu fena po cca 3 sek padli na nič. Zato je potrebno s fenom pihati še par sekund po zagonu motorja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.69
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2007 10:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za start dizla pomaga tudi startni spray (start pilot, ivastart, ...) na osnovi etra. Videl sem pa, kako so po balkansko startali bager, ko je vse drugo odpovedalo. Eden je odvil grelno srečko in v cilinder stlačil tleče predivo. Vžgalo od prve.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
soplmed1
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 25 Okt 2007 21:55
Prispevkov: 7
Aktiv.: 0.03
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2007 10:58 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pred fenom smo poskušali tudi s starnim sprejem (etrom), vendar mašina samo klenka, vžge pa skoraj nič prej. Eter ni primeren za dizel mašine, ker se ta prehitro vžge in to že dosti pred zgornjo mrtvo točko bata.
Če bi eter vmešal v samo gorivo, potem pa OK.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kose19
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37
Prispevkov: 1228
Aktiv.: 5.18
Kraj: okolica Kobarida

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2007 3:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz pa mislim, da ti startni spraji samo škodujejo motorju saj je vsebina veliko bolj eksplozivna od nafte. V veliko primerih traktorjev je po daljši vporabi teh sprejev šlo stanje motorjev samo na slabše. Eden strojnik je na tak način vžigal bager in na koncu je moral sprej vporabljati tudi poleti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
soplmed1
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 25 Okt 2007 21:55
Prispevkov: 7
Aktiv.: 0.03
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2007 3:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kose19 je napisal/a:
... vsebina veliko bolj eksplozivna od nafte... V veliko primerih traktorjev je po daljši vporabi teh sprejev šlo stanje motorjev samo na slabše.

Se strinjam s tabo. Ker dizel motorji zrak močno kopresirajo, se ta zagreje do vnetišča etra že pred zgornjo mrtvo točko bata. Torej bat, ventile in glavno gred nabija rikverc (klenkanje), da glavna gred in zaganjač še težje nadaljujeta svojo pot do zgornje mrtve točke in naprej v zgorevalni takt.

Pri bencinarjih (avtomobilih) verjetno še ne pride do samovžiga etra, tako da bi tam morda še bil sprejemljiv. Sicer pa je glede neužiganje bencinarjev že skoraj zgodovina.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2007 3:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jur je napisal/a:
... Videl sem pa, kako so po balkansko startali bager, ko je vse drugo odpovedalo. Eden je odvil grelno srečko in v cilinder stlačil tleče predivo. Vžgalo od prve.

Tudi mi smo na podoben način v JLA startali dizelske generatorje. Za razliko od prediva smo v cilinder otresli kar žareči del cigareta ... Cool ... tudi po tem načinu je vedno vžgal od prve. Twisted Evil
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
soplmed1
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 25 Okt 2007 21:55
Prispevkov: 7
Aktiv.: 0.03
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2007 4:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj ste luknjo zvrtali v cilinder Smile Laughing Laughing
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
serdzodj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 20:53
Prispevkov: 343
Aktiv.: 1.54
Kraj: Lukovica pri Domžalah

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2007 5:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Je zgoraj napisano da so prej "odšravfali" ven grelno svečko.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 26, 2007 10:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

soplmed1 je napisal/a:
Kaj ste luknjo zvrtali v cilinder Smile Laughing Laughing

Ni bilo potreba. Tisti (pra)motorji so se zagnali ročno s "kurbelvelo". Zato so imeli na vrhu glave dodaten ventil za dekompresijo, ki si ga moral tiščat v odprtem stanju, da si lahko na roke zavrtel motor (in njegov vztrajnik). Podoben ventil je imel tudi pony-express na dvotaktnem motorju za lažji vžig. Ko se je pri ročnem vrtenju motor z vztrajnikom dovolj hitro vrtel si ob steblu tistega ventila samo še spustil žareči del tobaka iz konca cigareta ... ko ga je potegnilo not si samo še spustil tisti ventil in stari TORPEDO je od prve veselo zaregljal tudi pri -10 ... Laughing

V sedanjem času (el. zaganjači, grelne svečke s predgrevanjem, ogrevanjem, zagrevanjem, common-raili s 1800 bari, piezzo injektorji, ipd.) takih podrobnosti sodobni TDIjaši (sploh še) ne poznate ... Laughing
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group