 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
ja, tudi to bi šlo...na polosovino...samo na tako mesto da ne bo treba vsak dan čistit treba se je znajti...
če ima na radiu te impulze, potem jih ima tudi na števcu. Tukaj je potemsamo še vprašanje kje hitreje in lažje najti to žico... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Ned Feb 10, 2008 9:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri avtu ki je v puberteti jaz ne bi preveč iskal speed signala na konektorju radia.
Že število radijev ki imajo ta vhod za korekcijo glasnosti je v rangu pod 400€ enako nič, torej je verjetnost da bi nek 15-letni mali "fajercajk" imel tak signal, podobna.
Sicer bi pa avtor vprašanja lahko napisal kak avto ima in s kakšno opremo.
Razen če predvideva, da smo štromarčki tudi bralci misli na daljavo... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Feb 12, 2008 4:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
No avto nima v originalu prav nobene elektronike (razen avtomata za žmigavce in digitalne ure ), tako da iskanje speed signala na konektorjih avtoradia ne bo obrodilo sadov (še kable sem moral sam potegniti). Števec je seveda na zajlo. Elektronski vbrizg sem sam namontiral, v originalu je bil fergazer, a sem ga zaradi delne okvare in pogostih kratkih voženj zamenjal kar z elektronskim vbrizgom (+ nekaj navlake).
Razmišljam, da bi na zadnje bobne montiral magnet(e) in kot ste predlagali pulze bral s hallovim senzorjem, ali pa še enostavneje kar z reed relejem, kot je to narejeno pri biciklih, malo bom še članek iz elektorja preučil, kakšna mora biti frekvenca itd.
Glede starosti elektronskega vbrizga pa sem napisal za naše kraje, ko so se začeli pojavljati okrog leta 1990. Američani vem da so to imeli že vsaj 20 let pred nami. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.55
|
Objavljeno: Tor Feb 12, 2008 6:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
podboj je napisal/a: |
Razmišljam, da bi na zadnje bobne montiral magnet(e) in kot ste predlagali pulze bral s hallovim senzorjem, ali pa še enostavneje kar z reed relejem ... |
Reed rele ni tisto, kar imas v mislih. To je reed kontakt (stikalo). Ce bos kupil rele, bos razocaran. _________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Tor Feb 12, 2008 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na svojem yugecu sem imel montiran elektronski merilec hitrosti, zelo podoben kolesarskim, le da je bila skala do 250 km/h. Odčitaval sem tako, da mi je pletenica, ki original poganja brzinomer, vrtela magnet, zraven sem zmontiral senzor (mislim, da je bil reed rele). Vse skupaj je bilo v silumin razvodni dozi in je delalo brez problemov in poseganja notri cca 40.000 km. Morda ti to kaj koristi?
Na polosovini odčitavat zna biti večji problem, kot se zdi sprva  _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Tor Feb 12, 2008 10:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi izbral hallov senzor. Sem že delal z njimi, kupil sem jih v conradu za manj kot 2 € (model H501). Sicer jih pa najdeš v vsakem disketniku. So preprosti, na izhodu dajo zelo lep pravokoten pulz, zanesljivi, delajo do 20 kHz...
Za reed kontakte pa mislim da po vsej verjetnosti še iznihavajo (bounce efekt). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Tor Feb 12, 2008 11:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Reed kontakt (ja, res je bolj pravilno kontakt kot rele, ampak saj vemo za kaj gre) je povsem uporaben za tako hitrost preklopov.
Če se magnet zmontira na polosovino pri menjalniku (kjer je najmanj premikov) in se reed namesti recimo spredaj, pred polos, ni kaj dosti za doktorirat.
Malce je treba naštudirat gibanje polosi (običajno se največ giblje gor-dol, pa nazaj pri zaviranju) in seveda izbrat daljšo, saj se daljša manj premika pri diferencialu od krajše.
Če vzameš magnet iz odsluženega HDD-ja (močan kot hudič) mora delat na par cm razdalje.
Če si kaj sam-svojga-mojstra to res ni težava. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Feb 13, 2008 12:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Ko smo že pri tej debati ... se je že kdo ukvarjal z merjenjem hitrosti na podlagi UZ kateremu se odboj spreminja na podlagi gibanja podlage? Nekaj takega imajo vgrajeni najnovejši traktorji, ker je med oranjem zaradi velike vlečne sile na vseh kolesih (4WD), veliko zdrsavanja in meritev na podlagi vrtenja koles niti slučajno ni točna. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Sre Feb 13, 2008 7:13 am Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Če vzameš magnet iz odsluženega HDD-ja (močan kot hudič) mora delat na par cm razdalje.
|
In vsak teden se mimogrede ustaviš na Surovini , postrgaš dol gmoto in dobiš za kofe?
Original števec je na magnet in kotvo. Morda bi tam kaj dodal (meril napetost npr)? _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Sre Feb 13, 2008 9:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Lahko probaš postavit hall sondo ob magnet v števcu.
Ponavadi je magnet vrteč, kotva pa na kazalcu, tako da bi lahko delalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.75 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Feb 13, 2008 6:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
će se ne motim, je tak predlog tudi v elektorjevem načrtu - predvidevajo da je magnet v števcu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Feb 14, 2008 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nič, jutri vzamem števec v roke, pa bom pogledal če je dovolj prostora, drugače bom dal senzor na zadnji boben. S spredaj se mi zdi več dela (če drugega ne, bi bilo treba dvignit avto, zadaj pa le kolo snamem). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2008 9:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tale projekt bo počakal na lepo vreme. Sem se mislil danes lotit razdirat števec, a je bilo preveč mraz. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Strauss Neznanec

Pridružen-a: Ned 07 Nov 2010 13:23 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Čet Nov 25, 2010 7:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Da potegnem temo iz naftalina. In a je že kdo realiziral ta projekt ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|