www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Elektronska zavora Passat
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
poldim
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34
Prispevkov: 120
Aktiv.: 0.69
Kraj: Ormož

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 5:38 pm    Naslov sporočila:  Elektronska zavora Passat Odgovori s citatom

Pozdravljeni.
Imam težavo z elektronsko zavoro, bolje rečeno z motorjem zavore na Passatu 2007, 2.0 TDI, Karavan. Povedali so mi, da je to ena izmed običajnih napak na teh modelih, vendar mi to ni preveč v tolažbo. Cena novega motorčka je namreč dobrih 300EUR.

Motor imam demontiran, sedaj pa bi ga rad testiral, vendar ne vem, kako ga preizkusiti. Ima samo 2 priključna pina, med njima pa je samo 1 Omega upornosti.

Osnovna napaka pri tem motorčku je bila v tem, da je počilo ohišje in je v njega prišla vlaga. Znotraj pa se vidijo sledi oksidacije.

Zanima me, kako ga preizkusiti in kako motorček deluje (pulzno kot koračni ali s spremembo polaritete).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
scolaro
Član
Član



Pridružen-a: Pon 12 Nov 2012 14:51
Prispevkov: 123
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vipava

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 6:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motorček lahko priklučiš kar direkt na 12V. Z spremembo polaritete samo določaš al zavorna čeljust stisne ko se motorček vrti v eno smer, v drugo smer pa spusti.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
glock17
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 25 Apr 2014 17:22
Prispevkov: 5
Aktiv.: 0.04
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 6:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

OBD 2 ross tech diagnostično orodje naredi simulacijo na vozilu ko je motor montiran
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
poldim
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34
Prispevkov: 120
Aktiv.: 0.69
Kraj: Ormož

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 7:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motorček sem poskusil priključiti na napajalnik 12V/1A, vendar mi je preveč padla napetost. Na močnejši tokovni izvor pa motorčka nisem upal priključiti, da česa ne skurim.

Če motor poskusim mehansko zasukati ne gre. kot da je brez napetosti zablokiran. Možno pa je, da je mehansko zablokiran zaradi oksidacije.

Ali ima kdo izkušnjo, koliko toka sme teči skozi motorček?

Diagnostičnih orodij nimam, ker nisem mehanik in bi si samo rad znižal stroške popravila.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.58
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 7:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim, da na motorju tudi kaj piše. Bi mogoče to kodo odtipkal v goooooooogle? Dobiš čuda podatkov. Jap!
Sicer pa 1 Omega in 12V. Ni neka silna moč a ne?
Jaz bi sčistil kar se da, z nečem poizkusil zatesniti (stvar situacije). Test, pa "gas"!

PS. Električna ali elektronska zavora?

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 8:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prvo spravi skupaj, da se bo vrtel na roko, potem daj na 1a in se mora vrtet.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 8:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri 1R na 12V si boš z 1A adapterjem bolj težko pomagal, da bi kaj zavrtel, sploh, če je še kak reduktor medvmes.
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 8:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

poldim je napisal/a:
Diagnostičnih orodij nimam, ker nisem mehanik in bi si samo rad znižal stroške popravila.
25 eur je se vedno "malo" manj kot 300 eur. Pa te bo v prihodnje resilo marsikatere muke a la hot start fix, diagnoza, service interval reset, adaptacija itd... Toplo priporocam!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 9:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prilepi kako fotko motorčka
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 9:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
Prilepi kako fotko motorčka

Domnevam, da je takle...



images.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  4.97 KB
 Pogledana:  24292 krat

images.jpg



_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
vilnev77
Član
Član



Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09
Prispevkov: 114
Aktiv.: 0.61
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motorček potegne okoli 17A ko ročna začne pritegovati.

Iz elektromotorja je jermenski prenos na reduktor. Obstajata pa dva tipa motorčkov, ta z klasičnim torx priklopom in cenejši z 12 robnim priklopom.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
poldim
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34
Prispevkov: 120
Aktiv.: 0.69
Kraj: Ormož

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Problem je v tem, da na motorju ne piše nič, ampak res nič uporabnega. Napisan je samo proizvajalec TRW in 2D koda, ostalo pa je oznaka plasike in še nekaj. Tip motorčka sem našel iz VW dokumentacije in je 3C0998281B. na trgu lahko zelo poceni dobim različico 3C0998281A, a je neuporabna, ker ima pogonsko gred z preveč zobci. Jaz rabim tako z 6 robci. zanima me pred vsem to, če je že mogoče kdo imel podoben problem in kako ga je rešil.

Razmišljal sem o tem, da bi motorček prerezal pri pokrovu ga očistil in ga zalepil ter zatesnil nazaj.



Motorček Passat.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  43.44 KB
 Pogledana:  12 krat

Motorček Passat.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
poldim
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34
Prispevkov: 120
Aktiv.: 0.69
Kraj: Ormož

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PZUFIC je napisal/a:
ro-bi je napisal/a:
Prilepi kako fotko motorčka

Domnevam, da je takle...


Motorček je ravno takšen, s 6 robo osjo. Na žalost dražja verzija. Kako lahko motor razstavim in ali ga lahko popravim?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nimam pojma o stvari sem samo našel sličico. Wink

Glede na internetne posnetke in namen tega motorja, bi rekel, da je na nek način onemogočeno ročno premikanje le tega, pač pa se lahko zadeva premakne le preko motorja.

Mogoče ti bo slika, ki sem jo pripel pomagala kako zadevo odpreti.

Za začetek bi jaz motorčku za kratek čas privoščil malce večji tok, da vidiš, če se zadeva sploh kaj premakne.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
poldim
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34
Prispevkov: 120
Aktiv.: 0.69
Kraj: Ormož

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 25, 2014 10:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej bom poskusil s tokom 3A, če se ne premakne pa ga priklopim na akumulator, preko neke razumne varovalke. Potem bomo pa videli.

Ali lahko dobim kakšno bolj podrobno fotografijo ali link do nje?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group