www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Predelava hišne klime za uporabo v avtodomu
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Dorijan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48
Prispevkov: 2564
Aktiv.: 12.39
Kraj: južnoprimorska

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 11:21 am    Naslov sporočila:  Predelava hišne klime za uporabo v avtodomu Odgovori s citatom

Rad bi predelal hišno klimo za v avtodom.
Imam :
- inverter = 1kW max. obremenitev = 2kW
- klima 1 = 500 W
- klima 2 = 1000 W

Rad bi priklopil inverter na sekundarni akumolator, ki bi poganjal klimatsko napravo. Zanima me ali bi bil alternator dovolj močan oz. če je cel sistem smiselen.

Lep pozdrav !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 12:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Koliko Ah pa premore tvoj sekundarni akumulator ... je avtomobilski (zagonski) ali solarni?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 5:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

2kW (brez upoštevanja neizbežnih izgub) pomeni pri 12V 166.67A.

Rabiš akumulator minimalnoi 320Ah, če pa želiš od akumulatorja uporaben čas delovanja postrojenja in tudi trajnost akumulatorja, bi bilo primernoa kapaciteta vsaj 1700Ah (1/10C). Kje do takega akumulatorja? Mogoče bo kak tak akumulator padel z neke podmornice, v diskontih jih še nimajo...

Kdo bo to polnil in katera klima bo hladila vse te pretvornike in neizbežne izgube, je pa druga zgodba.

Pod črto, na ta način ne bo šlo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.79
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 6:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja koliko amperov pa zmore alternator dati ven pri obratovanju motorja?

Meni se koraj ne zdi smiselno.

_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 6:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jule je napisal/a:
Ja koliko amperov pa zmore alternator dati ven pri obratovanju motorja?

Alternator povprečnega OA zmore 90 do 120A.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 6:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jule je napisal/a:
Ja koliko amperov pa zmore alternator dati ven pri obratovanju motorja?

Odvisno od avta, danes so moči od 50 do 70A kar standardne že pri malih avtih. Obstajajo tudi močnejši alternatorji, tudi do 350A (Iskra Avtoelektrika), največkrat za naknadno vgradnjo.

Vendar to pomeni bolj ali manj celodnevno obratovanje motorja bivalnika. Hrupno, drago, neudobno in slabo za motor bivalnika.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dorijan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 22 Jun 2008 10:48
Prispevkov: 2564
Aktiv.: 12.39
Kraj: južnoprimorska

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 10:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

to je kombi, tako da je alternator malo močnejši
klima ne bo laufala na maksimalni moči glede na to da ima le kakih 5m2 za ohladit, tako da tukaj ni stalnih 80A. mogoče bo 10min delovala na max. potem se bo pa poraba preej zmanjšala, ker bo le vzdrževala temperaturo.

2kW je le peak power inverterja ne moč klime

sekundarna baterija je 120AH
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 10:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Popolnoma neuporabno bo. To ti povem že vnaprej.
Ti pa lahko poizkusiš, saj se na napakah učimo. Najbolj na tistih, ki jih ponovimo tudi sami.

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 10:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To ti lahko potrdim tudi jaz. Na firmi smo imeli avtodom z Dometicovo strešno klimo (800W, prav za avtodome), pa 120 Ah akumulator in 1500W inverter.

No go. Če je pol ure hladilo (in to med vožnjo), so kleme pregorele. Na akumulatorju pa je po 30 sek izklopilo. Delala je samo na štacjonu, na 230V.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piroman
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06
Prispevkov: 2707
Aktiv.: 11.42
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 11:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če računaš, da imaš v 120Ah akumulatorju malo več kot kilovatno uro energije in da ima klima toplotno število 3 (optimistično), lahko z eno polnitvijo akumulatorja iz avtodoma odvedeš kake 3 kWh toplote. Ko vračunaš še ostale izgube... Vroče bo Wink
_________________
One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70766.76

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 11:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 11:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še vedno je najboljša varianta, da se kompresor dovede nekje do jermenskega pogona direktno na motor. Je najmanj izgub - če odšteješ toplotne izgube na ceveh do konverterskega dela.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 17, 2009 11:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

piroman je napisal/a:
Če računaš, da imaš v 120Ah akumulatorju malo več kot kilovatno uro energije ...

To bi veljalo pri solarnih akumulatorjih. Iz navadnih zagonskih avtomobilskih akujev boš dobil komaj pol kWh ... pa še to le če so novi Wink

Malo boljši kamperji in kamionarji si za ta namen vgradijo 24V razsmernik z dvema 120Ah akumulatorjema in 24V/90A alternatorjem, ki ga preko sklopke (podobni tisti za klima kompresor) vklopijo na motor vozila kadar dela klima ...

Za ta namen si je zato bolje omislit 3 do 4 kW tih benc. zeleni agregat, ki ga zaženeš za pol urce zvečer pred spanjem, da ti ohladi prostor in malo napolni aku za osvetljavo, ipd, ... čez dan pa senčka pod marelco, borovci ali palmami. Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trska13
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 09 Sep 2009 20:17
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 09, 2009 9:36 pm    Naslov sporočila:  klima in honda Odgovori s citatom

Tak akumulator,da bi ti klima delovala k nekaj ur kot bi ti hotel bi moral peljati zadaj posebej na prikolici zaradi velikosti in teže

Moj nasvet:Kupi si mali hondin agregat na 220V,porabi ti zelo malo,je precej tih,pa še elektrike boš imel zadosti
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 10, 2009 12:11 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še ena malenkost iz moje strani- če je inverter sinusni, potem o.k., če je trapezni, potem mora biti min. 5x močnejši, da bo zavrtel kompresor.

lp

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group