www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Priklop trifaznega motorja 7,5kW
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 01, 2011 7:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Povprečen človek zlahka rine 1,5t težak avto po ravnini.
Trenje na tirnici je precej manjše.
Recimo trikrat manjše. Naj bo štirikrat manjše.

Tisti motor bo zlahka zmogel voziček pospešiti z mesta (malo bo "zajavkal" ob direktnem vklopu, ampak nič resnejšega) in voziti.
Bi pa znal biti problem ob izklopu motorja, ko se bo motor v trenutku ustavil, vztrajnost vozička pa lahko polomi polžni reduktor.
Če je možno, bi se dalo med reduktor in pogonsko kolo osni blažilec udarcev.
To je tak zobnik v zobniku, ki ima gumo med enim in drugim zobnikom.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
logist
Član
Član



Pridružen-a: Pon 25 Jan 2010 1:12
Prispevkov: 126
Aktiv.: 0.67
Kraj: dom(o)vina

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 01, 2011 8:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšne pa so potem možnosti rešitve zaustavljanja, ker mikrokrmilnik bo dirigiral vklop in izklop motorja.

Glede moči motorja pa nisem podvomil, ker je to izračunal in priporočal inženir strojništva (ki pa ga na žalost ni med nami več, da bi mi lahko vel povedal o motorju).

Mogoče bi pomagalo da sta os motorja in reduktorja med sabo vzporedni.

lp,

_________________
Mihael
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 01, 2011 9:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če sta osi vzporedni, reduktor verjetno ni s polžem, torej samozavorni.

Je zato mogoče motor zavorni ?

Vse lahko ugotoviš, če samo malo pregledaš dotični motor z reduktorjem.

Aja, pa na zvezda-trikot preklop pozabi, ta motor pri nas pri neposrednem priklopu na omrežje (3 x 400V) dela lahko samo v zvezdi. V trikotui bo po hitrem postopku spustil dušo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 01, 2011 10:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

logist je napisal/a:
Kakšne pa so potem možnosti rešitve zaustavljanja, ker mikrokrmilnik bo dirigiral vklop in izklop motorja.
PLC ali navaden PIC, Atmel ,... tu nima veze.
Če je motor krmiljen samo z vklopljen/izklopljen ...
logist je napisal/a:
Glede moči motorja pa nisem podvomil, ker je to izračunal in priporočal inženir strojništva (ki pa ga na žalost ni med nami več, da bi mi lahko vel povedal o motorju).
Moči je dovolj.
Imam točno enega 180W 3f doma, pa opravlja precej garaško nalogo z 200 cikli na minuto.
logist je napisal/a:
Mogoče bi pomagalo da sta os motorja in reduktorja med sabo vzporedni.
Tole je rahlo dvoumno napisano.
1. Bi pomagalo, če bi zamenjal reduktor za takšnega z vzporednima osema ...
Odg.: Ja, bi.
2. Bi pomagalo meni pri dajanju nasveta tebi ...
Odg.: Ja, bi. Če dejansko imaš takega, bo vztrajnost vozička vrtela motor še kako sekundo po izklopu, zato ne bo lomilo zobnikov. Pri polžnem reduktorju s prenosom večjim kot 1:5 breme nima vpliva na motor, ampak na zobnike. Motor se bi ustavil hitro zaradi majhne lastne vztrajnosti, zobnik bi pa nastradal.

Arrow Če ni potrebno kompliciranje, je dovolj 6A trifazno stikalo za levo-0-desno in ustrezna blažilna gumijasta spojka med reduktorjem in kolesom.
Načeloma bi lahko dodal mehki zagon, oziroma je bolj potreben mehki izklop .
Nadaljna komplikacija bi lahko bila zagon in izklop izvedena s frekvenčnim pretvornikom po časovni rampi npr. 3 sekunde.
Krmilniki ... čemu? Je potrebno kakšno časovno ali pozicijsko krmiljenje?
Pri tako silnem številu vrtljajev se bo motor ustavil v dobri sekundi voziček pa ... v koliko desetinkah mm?

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
6dan8
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53
Prispevkov: 1053
Aktiv.: 5.99
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 02, 2011 5:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zlabo je napisal/a:
Torej gumby, ali je edini problem ta, da bo ob kratkem stiku pregorel bimetal???
Problem je na hitro najti previjalca motorjev. Zaporedje je namreč ponavadi: kratek stik navitja motorja; pregoretje bimetala; izpad instalacijskega odklopnika (ali pregoretje klasičnih varovalk oz. talilnih vložkov); uporaba besed, ki se jih tu ne spodobi zapisati; odklop in demontaža motorja; spet neprimerne besede; previjanje; ...
Je pa tudi res, da ustrezno dimenzioniran instalacijski odklopnik (ali varovalka) največkrat uspe z odklopom (varovalka: pregoretjem) "rešiti" bimetal, namenjen za majhne tokove (motorja z navitjem v stiku žal ne več Sad ).
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
logist
Član
Član



Pridružen-a: Pon 25 Jan 2010 1:12
Prispevkov: 126
Aktiv.: 0.67
Kraj: dom(o)vina

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2011 11:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odločil sem se da bom uporabil frekvenčnik, kjer lahko nastavljam tako rekoč vse.
Citiram:
Krmilniki ... čemu? Je potrebno kakšno časovno ali pozicijsko krmiljenje?
Pri tako silnem številu vrtljajev se bo motor ustavil v dobri sekundi voziček pa ... v koliko desetinkah mm?

Da potrebujem, ker delam sledilnik. Hvala vam za pomoč.

_________________
Mihael
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 03, 2011 11:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Frekvenčniki imajo ponavadi tudi po več digitalnih vhodov in izhodov, tako da potem to samo še uskladiš s krmiljem. Je pa frekvenčnik kar draga zadeva.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group