www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Vžigalna tuljava
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tomskk
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Okt 2005 9:05
Prispevkov: 108
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 02, 2006 2:40 pm    Naslov sporočila:  Vžigalna tuljava Odgovori s citatom

Živjo, zanima me če kdo ve kje bi našel VŽIGALNO tuljavo (cin-špulo) za montažo na tiskano vezje. Trenutno uporabljam za test "cin špulo" od avtomatika, pa je malo prevelika (!! ogromna !!) za kar potrebujem?

Hvala.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.88
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 02, 2006 3:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče takšno kot jo prodajajo v Conradu za stroboskope (300V na 4kV)? Koda: 581585 ali 581615 (6kV)

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
tomskk
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Okt 2005 9:05
Prispevkov: 108
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 02, 2006 3:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tale bi po velikosti bila kar prava, vprašanje je samo, če bo imela dovolj energije, da bo preskočila iskra na svečki.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 02, 2006 5:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na kakšni svečki, običajni od bencinskega motorja?
Tuljavico lahko naviješ sam, kakšno pa bo razmerje in število ovojev, pa je odvisno, na kakšen način in s kakšno napetostjo bi zadevo prožil in koliko isker v sekundi bi rad imel.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Branez
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21
Prispevkov: 7831
Aktiv.: 33.04
Kraj: Koprivnica HR

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 02, 2006 6:11 pm    Naslov sporočila:  Re: Vžigalna tuljava Odgovori s citatom

tomskk je napisal/a:
VŽIGALNO tuljavo (cin-špulo)
Če že pišeš domač izraz napiši pravilno: cind špulo (prihaja iz nemškega jezika (Zündspule)).
_________________
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!

Albert Einstein
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
tomskk
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Okt 2005 9:05
Prispevkov: 108
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 02, 2006 7:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

reber je napisal/a:
Na kakšni svečki, običajni od bencinskega motorja?
Tuljavico lahko naviješ sam, kakšno pa bo razmerje in število ovojev, pa je odvisno, na kakšen način in s kakšno napetostjo bi zadevo prožil in koliko isker v sekundi bi rad imel.


Svečka je klasična od bencinskega motorja, kar se pa napetosti tiče vhodna med 250 in 400V izhodna pa okoli 10kV, primerne moči seveda.

Kar se pa isker v sekundi tiče 167 do 267 krat na sekundo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stoki
Član
Član



Pridružen-a: Sre 17 Nov 2004 0:22
Prispevkov: 129
Aktiv.: 0.54

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 02, 2006 8:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakaj pa ne bi uporabil 220V/6V trafota z zamenjanimi navitji. Enkrat sem vezal trafo 220V/8V zaporedno z relejem, ki je sam sebe prekinjal in sem dobil 2 mm iskro pri 3000Hz. Pa potem ti niti ne bo treba nardit polnilnega vezja na 400V.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.22
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 02, 2006 9:22 pm    Naslov sporočila:  Re: Vžigalna tuljava Odgovori s citatom

Branez je napisal/a:
tomskk je napisal/a:
VŽIGALNO tuljavo (cin-špulo)
Če že pišeš domač izraz napiši pravilno: cind špulo (prihaja iz nemškega jezika (Zündspule)).



Brane, upoštevaj dejstvo, da so na različnih koncih Slovenije, domači izrazi za isto zadevo različni. Pravzaprav ima skoraj vsaka vas svojo različico. V Posavju, bi "tvoja" cind-špula zvenela malo čudno, uporablja se izraz, kot ga je zapisal Tomskk! Cool Cool
Laughing
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 02, 2006 10:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

stoki je napisal/a:
Zakaj pa ne bi uporabil 220V/6V trafota z zamenjanimi navitji. Enkrat sem vezal trafo 220V/8V zaporedno z relejem, ki je sam sebe prekinjal in sem dobil 2 mm iskro pri 3000Hz. Pa potem ti niti ne bo treba nardit polnilnega vezja na 400V.

Tak transformator ne bo dolgo živel, saj njegovo primarno 230V navitje ni navito v plasteh, kar pomeni, da bo kaj kmalu nastal nekje mednavojni stik v navitju. Za take stvari mora biti transformator navit temu primerno, za visoko napetost.
Lahko se zgleduješ po tuljavicah - transformatorjih za vžigalno iskro pri plinskem štedilniku ali plinskih pečeh.
Nič ni napisano glede števila impulzov na sekundo, ali bo to točno določeno število impulzov ali kar tako nekaj, napiši kaj več o krmiljenju in tudi namen naprave.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
tomskk
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Okt 2005 9:05
Prispevkov: 108
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 03, 2006 6:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naprava je namenjena vžigu 2-taktnih benzinskih motorjev (kosilnica, scooter ipd.). Zadeva je sestavljena iz dveh sklopov in sicer elektronike (PIC, Hallova sonda,...) in visokonapetostnega dela. PIC bere podatke o obratih motorja preko Hallove sonde in pošilja signal na tiristor, ki sproži visokonapetostni del da da iskro na svečko. PIC je sprogramiran tako, da ima narejeno krivuljo za vžig (zamika točko vžiga). To je to. Zadeva imam že narejeno samo problem je v komponentah (trafo, vžigalna tuljava) ki je trenutno preveliko za uporabo. Rad bi zadevo spravil na dimenzije nekje okoli 60x40x30 mm.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 03, 2006 10:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej je originalna vžigalna tuljava prevelika?
2 taktni bencinski motorji imajo po večini stvar zelo poenostavljeno. Vžigalna tuljava se nahaja v območju vrtljivega magneta, ki je nameščen na točno določenem kotu, tako da magnetno polje s svojimi silnicami "oplazi" jedro tuljave pravi trenutek, platine pa so tiste, ki prožijo iskro. Vsekakor še vedno lahko uporabiš ta sistem, namesto platin pa uporabiš elektroniko. Trenutek vžiga, oziroma trenutek vklopa iskre boš določal s svojim programom, za branje pozicije pa boš, kot si omenil, uporabil hallovo sondo. Za branje pozicije bi lahko uporabil tudi platine. Za proženje iskre tiristor v tem primeru ne bo dober, uporabiti boš moral tranzistor, ki drži vsaj 700V. Enostavno simuliraš platine, oziroma originalni preklopni element.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
tomskk
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Okt 2005 9:05
Prispevkov: 108
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 03, 2006 11:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bistvo vse zadeve naj bi bilo:

1.) Zamig vžiga pri večjih obratih (posledično višji obrati motorja in večja moč)
2.) Hallova sonda montirana na osovini od motorja skupaj z magnetom
3.) Vse ostale elektronske zadeve, baterijsko napajanje, tuljava, trafo montirano v majhni škatli.
4.) Ter zadnji pomembni faktor TEŽA

Prilagam sliko kako naj bi to izgledalo.

Še vedno me zanima, če kdo ve kje bi lahko nabavil trafo in tuljavo.



motor.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  27.6 KB
 Pogledana:  5 krat

motor.jpg



elektronika.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  22.56 KB
 Pogledana:  11 krat

elektronika.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 03, 2006 12:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej, ti nameravaš to zadevo napajati iz baterijskega napajanja? ali mogoče s pomočjo generatorja na motorju?
Glede na to, kakšne slike si prilepil, potem zadeva ne bo za kosilnico ali moped, kot si prej napisal, ampak za letalski model? ali se motim, zakaj si tako skrivnosten? ali nameravaš narediti univerzalno zadevo.
Zavedatti se moraš, da ima iskra tudi določeno energijo, oziroma mora imeti določeno minimalno energijo, da lahko vžge zmes bencina in zraka. Če je teh isker veliko v časovni enoti, to pomeni določeno porabo elektrike. Če bo to iz baterijskega napajanja, bo to bolj težko.
Sicer pa, ali nimajo letalski modeli takih motorjev, ki delujejo na principu samovžiga in da samo pri nizkih vrtljajih potrebujejo žarilno svečko?
Kje bi dobil tuljavo ali trafo ti težko svetujem, ker očitno še ti ne veš, kaj sploh hočeš in kaj sploh iščeš. Če si že dal sliko narejene elektronike, zakaj ne kupiš en tak primerek in zadevo kopiraš? Samo vžigalno tuljavo lahko narediš sam, težava pa bo po vsej verjetnosti poraba.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
dipsi111
Član
Član



Pridružen-a: Sre 12 Nov 2003 21:17
Prispevkov: 349
Aktiv.: 1.47
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 03, 2006 3:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tukaj si poglej. Imaš tudi navodila za samogradnjo vžigalne tuljave. http://home.online.no/~jon-mj/cdi_ignition.htm

LP Boštjan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tomskk
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Okt 2005 9:05
Prispevkov: 108
Aktiv.: 0.46

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 03, 2006 5:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To stran sem si ogledal, vendar mi ne odgovarja velikost te vžigalne tuljave, prav tako pa je sama izdelava slabo tehnično podprta. Ni pravih informacij o izdelavi vžigalne tuljave.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group